torsdag den 19. april 2012

Puder af kokkeviskestykker

I var kommet med mange gode bud på hvad det var jeg har rodet med de sidste to aftener. Og det var selvfølgelig flere puder. Jeg blev inspireret af Line, da jeg så hendes indlæg her. Dette er så mit bud på, hvad man kan bruge (gamle) kokkeviskestykker til. Hvad synes i?
Som sædvanlig har jeg ikke noget særligt at bruge dem til, men kunne ikke lige lade være med at lave dem, da ideen bankede på. Laves på bestilling til 300 kr pr betræk.

Jeg overvejer også om jeg skal brodere noget skrift på... Har lidt i tankerne...



13 kommentarer:

  1. Hvis det er puder til en køkkenbænk eller lign, så er de rigtig fine. Men i mine stuer ville de aldrig komme, for jeg synes de oser langt væk af køkken ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes netop det er virkelig fedt at de oser af køkken! det er meningen ;-) Jeg har en svaghed for at bruge ting på nye måder, der ikke lige er de oplagte.

      Slet
  2. Hvor er de fine, fedt at jeg kunne give dig inspiration til dem:-)
    Er især vild med puden med harlekintern!
    Godt arbejde:-)

    SvarSlet
  3. Sikke fine de er blevet.. Kunne pynte i en kolonihave, gid man så havde sådan en..
    Syntes det kunne være fedt med tekst på..
    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske jeg kan brodere mig en kolonihave... hmm... næste skridt bliver skrift!

      Slet
  4. Stilige puter, både disse og de under med triangler. Så utrolig produktiv du er:)
    Riktig god helg til deg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe :-) produktiv tjo.. det var lidt derfor jeg inkluderede "fabrik" i mit blognavn... Når jeg først går igang... så får jeg bare lavet en hulens masse... Så går der fabrik i den, som min kæreste siger.

      Slet
  5. Hold k... hvor er de fede, og supper skønne kontraster. God weekend.

    SvarSlet
  6. Så fine puter du har fabrikert... ;o)
    Har selv også nyligt sydd noen puter ut av kjøkkenhåndkle... min nye favoritt...

    God weekend til deg!

    SvarSlet