onsdag den 2. oktober 2013

Baby Sømandsstrik


Min mor har strikket den skønneste babytrøje med sømandsbobler til Asle. Den er strikket i økologisk Vidal Baby Alpaca fra hjertegarn og monteret med træknapper. Det er str. 6 mdr og den er lige det største nu, men taget i brug med opsmøg på ærmerne. Det passer jo perfekt med at han kan have glæde af den det meste af vinteren.

Opskriften kan i se her, og jeg har bare valgt, at der ikke skulle laves snoninger på ærmerne.

Vi har haft sundhedsplejerske i dag, og min lille Asle der bliver 6 mdr. næste onsdag vejer 6,7 kg. Han har i dag fået de første skefulde hirsegrød og er meget interesseret i mad.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det har jeg fået på fornemmelsen ud fra din fine blog ;-)

      Slet
  2. Årh den er fin, han bliver da totalt lækker i den strik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, endnu mere lækker, hvis det er muligt ;-)

      Slet
  3. nøj hvor er det dog en lækker bluse! Heldige Asle

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er meget glad for den og har det varmt og rart når vi er ude at trille tur!

      Slet
  4. Den er bare så fin og lækker! Garnet og knapperne passer rigtig godt sammen!

    Det er helt vildt, som "boblerne" er at finde i "tidens strik", men de er ret fine!

    SvarSlet
  5. Den er da über skøn. Jeg er vild med sømandsboblerne.
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Så lækker strik. Jeg elsker sømandstrøjer!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er den dog fin, elsker elefantgrå!

    - Anne

    SvarSlet